فروشگاه کتاب هادی

آدرس :  شیراز – شاهچراغ – بازار زرگرها – فروشگاه کتاب هادی

تلفن تماس : 07132229943

پشتیبانی در واتس اپ : 09338240124

سوالات متداول

قبل پرسیدن سوال جدید، این بخش را مطالعه نمایید.

چگونه سفارش خود را ثبت کنیم؟

پس از ورود به قسمت فروشگاه کتاب هادی، محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده، تعداد محصول را مشخص کنید (تعداد پیش‌فرض یک عدد است) و افزودن به سبد خرید را بفشارید. سپس به سبد خرید خود رفته و تسویه حساب را انتخاب کنید. اگر قبلاً در سایت حساب کاربری داشته‌اید وارد آن شوید و در غیر اینصورت آدرس و شماره تلفن خود را دقیق وارد کنید. سفارش شما پس از پرداخت مبلغ آن در مرحله آماده سازی قرار گرفته و ارسال خواهد شد.

آیا امکان پرداخت در محل فراهم است؟

خیر. با توجه به اینکه ابتدا باید فاکتور سفارش تایید نهایی شود، امکان پرداخت محصولات درب منزل فراهم نیست. اما می‌توان هزینه پست را در محل پرداخت کرد. برای این کار کافیست که در مرحله قبل از پرداخت نهایی، گزینه «هزینه حمل و نقل را به مامور پست می‌پردازم» را انتخاب کنید. در غیر اینصورت هزینه حمل و نقل را پرداخت کنید تا نیازی به پرداخت به مامور پست نباشد.

کد تخفیف خود را کجا وارد کنم؟

پس از انتخاب محصولات مورد نظر و تسویه حساب کردن در قسمت سبد خرید، به صفحه جزئیات پرداخت و وارد کردن آدرس منتقل می‌شوید. در بالای صفحه این گزینه را خواهید دید که «کد تخفیف دارید؟ برای نوشتن کد اینجا کلیک کنید»

آیا می‌توانم کل سفارش خود را کنسل کنم؟ یا بعضی را مرجوع کنم؟

بله. در نظر داشته باشید که ارسال سفارشات دو روز کاری پس از پرداخت نهایی انجام می‌شود، چنانچه قبل از این دو روز با ما تماس بگیرید، کنسل کردن سفارش هزینه‌ای در بر نخواهد داشت. اما پس از ارسال سفارش توسط اداره پست، باید سفارش را تحویل بگیرید و به آدرس پستی ما ارسال کنید. بعد از رسیدن محصولات به ما و تایید مدیر فروشگاه، مبلغ به شما برگشت داده می‌شود.

ارسال پیام